مقالات

لکه های دردسرساز خانگی و ساختمانی

احتمالا با لکه هایی در کاشی و پرسلان مواجه شده اید که گاهی حتی علت و منشا وجود آن را نیز نمی دانید حتی بدتر این که راه حلی برای پاک کردن لکه ها ندارید.

در ادامه این مقاله انواع لکه ها و راه حل پاک کردن آن ها را با هم مرور می کنیم.

لکه ی مواد غذایی و ارگانیک (قهوه، چای، ادویه جات و …)

امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون در اغلب خانه ها حتی در قطعات کوچک انواع سنگ ها برای نواحی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله موارد استفاده از سنگ در نواحی مختلف منزل می توان به کانتر آشپزخانه ها، میزهای پذیرایی، ناهارخوری و … اشاره نمود که طبیعتا با توجه به نوع کاربری و عدم استفاده از مواد محافظ (پروتکت سطوح) در معرض انواع لکه ها از جمله لکه های مواد غذایی خواهند بود.

اولین راه حل پیشنهادی یک خانم خانه دار استفاده از مواد در دسترس مثل شوینده های عمومی و مورد استفاده در منزل می باشد (چند منظوره ها) مرحله بعد مواد قوی تر مثل (وایتکس) و در نهایت امر با مواد اسیدی به جون لکه می افتند که مثل هربار نتیجه با شکست همراه می باشد. (دوست عزیز تحت هیچ شرایطی برای پاک کردن هیچ لکه ای از اسید و مواد اسیدی استفاده نفرمایید.)

حالا برای این مشکل یک راه حل بی بو، غیر اسیدی، بی نیاز در استفاده از دستکش، بدون کثیفی، با کارایی عالی و بی دردسر همرا با یک نتیجه رضایت بخش در نظر داریم.

لکه ی مواد غذایی و ارگانیک | کارخانه دینوکل

محصول FILA SR95 یک محلول آماده استفاده بدون نیاز به آماده سازی (فقط کافیه قبل از باز کردن درب بسته بندی خوب تکونش بدید.) که در کلیه سطوح سنگی، سرامیک، کاشی، پرسلان، اسلب و … برای پاک کردن انواع لکه های ارگانیک (مواد غذایی، قهوه، چای و …) قابل استفاده است.

این محصول لازمه هر خانم خانه داره.

لکه ی روغن ماشین، بنزین، لکه های روغنی خاص، جرم های کهنه و …

داخل پارکینگ ساختمان شما هم قطعا بعلت روغن ریزی ماشین یک همسایه سر به هوا لک شده یا موقع کشیدن بنزین چند قطره ای به زمین ریخته و چهره محوطه را نه چندان دلچسب نموده و قطعا شما هم برای پاک کردن این لکه ها از هر شوینده ای حتی مواد اسیدی استفاده نموده اید (برای چندمین بار به شما دوست عزیز اعلا م میکنم تحت هیچ شرایطی برای پاک کردن هیچ لکه ای از اسید و مواد اسیدی استفاده نفرمایید.) و مثل همیشه بی نتیجه …

داخل محوطه استخر یک مهمانی ترتیب داده شده و کلی غذا و خوراکی خوشمزه هم سرو خواهد شد از قضا از دست بچه ها مواد خوراکی چرب مثل سیب زمینی سرخ کرده زمین ریخته و در پایان شما انواع لکه های روغنی را با وجود شست و شو و نظافت در محوطه خود مشاهده می کنید ….

منزل قدیمی مادربزرگ هستید و از شما می خواهند که سنگ زیبا و قدیمی تراس و براشون نظافت کنید اما با وجود تمام تلاش شما باز هم انگار سنگ چرک تاب شده و زحمات شما در مورد نظافتش دیده نمیشه … خب برای همه این موارد ما یه راه حل مقرون به صرفه بدون بو ایده آل نتیجه بخش و عالی داریم. محلول FILA PS87 یک محلول یک لیتری که با آب ترکیب میشه و کاملا کابرد آسونی داره و قطعا مفید و ملزم هر خانه ای خواهد بود.

لکه های دردسرساز خانگی و ساختمانی | کارخانه دینوکل

لکه ی زنگ آهن روی سطوح سنگی و سرامیکی

یک ظرف فلزی یا یک میله آهنی یا … رو روی یه سطح سنگی رها کردید با بارش بارون و رسیدن رطوبت وقتی بعد از مدت ها جابجاش کردید می بینید سطحتون دچار تغییر رنگ با لک زنگ آهن شده و بسیار ناخوشایند خواهد بود. طبیعتا برای پاک کردن این لکه از مواد شوینده متفاوتی استفاده خواهید کرد و عملا تماما بی نتیجه خواهد بود. (برای چندمین بار به شما دوست عزیز اعلا م میکنم تحت هیچ شرایطی برای پاک کردن هیچ لکه ای از اسید و مواد اسیدی استفاده نفرمایید.)

لکه های دردسرساز خانگی و ساختمانی | کارخانه دینوکل

چگونه باقیمانده مواد اپوکسی را از روی سطوح پاک کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده که در زمان بندکشی و یا نصب با محصولات اپوکسی از پاک کردن الباقی این محصولات در نقاطی غافل شده و پس از مدتی با هرگونه اقدام موفق به حذف الباقی این مواد از روی سطوح نگردیده اید.

در نهایت امر در این مواقع دست به دامن مواد غیر مرتبطی که عموما به ذهن هر فردی خواهد رسید شده اید از جمله می توان به جوهرنمک، اسید و … اشاره نمود  (برای چندمین بار به شما دوست عزیز اعلا م میکنم تحت هیچ شرایطی برای پاک کردن هیچ لکه ای از اسید و مواد اسیدی استفاده نفرمایید.)که باز هم نتیجه دلخواه و مورد نیاز را به همراه نخواهند داشت.

محلول FILA CR10 یک محلول آماده مصرف، بدون آسیب به بندها، کاربری آسان، بدون بو، نتیجه موثر وعالی.

یک شوینده عمومی غیراسیدی با اثرگذاری فوق العاده

روزانه مواد شوینده بسیاری برای نظافت از جمله شست و شوی محوطه پارکینگ و حیاط منازل، راه پله، سالن های بزرگ مثل سالن های ورزشی، سالن فرودگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای، ادارات دولتی و بانک ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اغلب سطوح نواحی نامبرده از سنگ، سرامیک، پرسلان و امثالهم می باشد که طبیعتا برای نظافت کاربردی به مواد شوینده غیر اسیدی به منظور افزایش طول عمر بیشتر سطح و کاهش میزان آلودگی پذیری نیاز می باشد.

محلول FILA CLEANER یک محصول یک لیتری با قابلیت ترکیب با ۲۰۰ لیتر آب بوده که برای سطوح بزرگ کاربرد بسیار عالی خواهد داشت و با توجه به خنثی بودن محلول هیچ گونه آسیبی برای سطوح به همراه ندارد.

لکه های دردسرساز خانگی و ساختمانی | کارخانه دینوکل

پاک کردن همزمان جرم شیرآلات، آینه، مبلمان اداری، سرامیکها و … با یک محصول

مطابق با اصول نظافتی و مواد موجود در بازار اصولا برای هر قسمت و بر اساس جنس متریال خانگی برای نظافت از مواد مختلف استفاده می شود به عنوان مثال برای شیشه ها و آیینه از محلول شیشه شوی یا برای دیواره های رنگی از چند منظوره ها برای نظافت وسایل چوبی از محلول شیشه نمی توان استفاده کرد و یا برای نظافت شیرآلات و … نمی توان از محلول جایگزینی استفاده نمود.

در ضمن نظافت جرم باقی ماده روی شیرآلات علاوه بر بحث سرسختی، شوینده مخصوصی نداشته و یک محلول مناسب بدون ایجاد آسیب به بدنه این محصولات که در حال حاضر از قیمت کمی هم برخوردار نیستند می طلبد.

بله باز هم ما با محصولات جذاب فیلا فکر همه چیز رو کردیم. اسپری FILA BRIO یه محلول عالی برای انواع شیشه، آیینه، مبلمان اداری، جرم شیرآلات، دیواره های سرامیکی و … .

لکه های دردسرساز خانگی و ساختمانی | کارخانه دینوکل

برای دریافت توضیحات تکمیلی و تخصصی می توانید با کارشناسان واحد فنی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *